Ogłoszenie

Witamy na nowym forum!!!


#1 2008-03-24 14:57:16

OmeN

Strike-Force

6556236
Skąd: Koło Wrocka
Zarejestrowany: 2008-03-22
Posty: 20
Punktów :   
Procesor: Pentium IV 2,4
Karta graficzna: GF 7300GT
RAM: 1 GiGa
Klawiatura: Trust

SpacePioneers

Space-Pioneers, lub w skrócie SP – jest Internetową Strategią Symulacyjną Czasu Rzeczywistego w klimacie Science Fiction.

OPIS ROZGRYWKI
Każdy gracz zaczyna mając pojedynczą planetę. Budując na niej infrastrukturę, badając nowe technologie oraz konstruując statki kosmiczne i obronę planetarną stara się osiągnąć jak najszybszy rozwój. Kopalnie na planecie zapewniają stały dopływ surowców, flota pozwala atakować innych graczy i zabierać im surowce (a następnie wykorzystać je na własne potrzeby), a silna obrona może uchronić przed atakami innych graczy. Do ochrony przed najazdami mogą również służyć wypracowane techniki gry takie jak Saveflight, czyli wysyłanie floty i surowców w chwili nieobecności poza swoją planetę w celu jej ochrony przed ewentualnym atakiem. Zdobyte surowce można inwestować w dalszy rozwój infrastruktury, badań, floty lub zasiedlanie nowych planet (kolonii), dzięki czemu gracz awansuje w specjalnych rankingach.

Różnice między OGame, a SP

Gra charakteryzuje się dużym dynamizmem, występowaniem dwóch osobnych profesji (Handlarz i Wojownik), możliwością współpracy w sojuszu, zautomatyzowanym systemem czuwającym nad przestrzeganiem przez graczy regulaminu. Gra do niedawna była typową grą on-line jak np. OGame, wyróżniać ją zaczęły techniki wprowadzane przez inteligentnych graczy tzw. przechwyty flot (pot. cepty) które wprowadziły zupełnie inną technikę gry oraz umocniły pozycję wojownika w SP.

Tak więc handlarz może posiadać 13 planet, a wojownik teoretycznie 11, a praktycznie 9, ponieważ te 2 są stacjami bojowymi, na tzw. wklejki, lub po prostu zmianę planety na której trzymana jest flota. Handlarze posiadają posterunek handlowy – w skrócie ph – służy on do handlowania, ale wielu używa go jako przechowalni surowców. Niestety od czasu przeniesienia gry na nowy serwer, nie ma możliwości chowania surowców podczas ataku, jeśli trwa on mniej niż 1 godzinę (na SG 20 minut). Można mieć go na każdej planecie i ustalać indywidualne ceny. Ułatwia to znacznie rozgrywkę, w przeciwieństwie do OG, na którym musimy dogadać się indywidualnie z danym graczem.

Zamiast posterunku handlowego, wojownicy posiadają Fabrykę Recyklingu, która pozwala na przerobienie floty/obrony na surowce.

Kolejną rzeczą są Kompleksy Przemysłowe – pozwalają one budować na jednej planecie kilka kopalni danego rodzaju, maksymalnie może być on rozbudowany na 10 lvl. Pozwala to zwiększyć wydobycie surowców.

Handlarz ma i tak większe wydobycie za sprawą geologii, za pomocą statyki tańsze budynki, a wojownicy mają tańszą budowę floty za pomocą robotyki i zbierają więcej złomu za pomocą ekologii. Mowa tu o us1 i us2, na Speed-Gali handlarz może mieć rozwinięta na 10 lvl również robotykę, a wojownik statykę, reszta badań max, na 5 lvl.

Aktualnie SP znajduje się na serwerze, na którym na bieżąco widzimy w jakim tempie przybywają nam surowce.

Na SP nie ma moonow i falangi, co zarówno jak i ułatwia, jak i utrudnia grę, bo przecież nie upolujemy już nikogo patrząc kiedy wraca jego flota, ale i nie stracimy jej w ten sposób.

Terraforming – jest tańszy i powiększa planetę o więcej pól niż na OG. Badanie przeznaczone wyłącznie dla handlarzy /max. poziom 5/. Pozwala teoretycznie na nieskończone powiększanie planet zarówno handlarzom jak i wojownikom /handlarze mogą powiększać planety wojownikom/.

Stopnie powiększania:

100 -> 121 -> 144 -> 169 -> 196 -> 225 -> 256 -> 289 -> 324 -> 361 -> 400 -> 441 -> 484 -> 529 -> 576

Nie ma łączenia flot.

Wiadomości podzielone są na strony oraz są "rozwijane" – otwierają się po kliknięciu, a nie jak na OG, w którym musimy kasować pierwsze, aby odkopać ostatnie.

Premium – jest tańsze.

Sojusz – może zawierać 3 pododdziały (np. akademię, której członkowie również zaznaczeni są na zielono), łatwiejsze jest zarządzanie członkami.


STRONA GŁÓWNA GRY:http://gus.space-pioneers.net/

FOTKI:nie mam ale podobny interfejs jak w Ogame opisywanym przez Skinnera ;]


One Shot One Kill No Cheat It's SKILL... POMOGŁEM???DAJ PUNKT :]
http://img.userbars.pl/27/5390.png
http://img53.imageshack.us/img53/5783/userbar480220nl9.gif
http://img80.imageshack.us/img80/7595/76491964df9.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bwprojekt.pun.pl www.zaradnych.pun.pl www.lista-ots.pun.pl www.nasza-wioska-pl.pun.pl www.lsmods2009.pun.pl